Liikuntapalvelut

KuntoSarin konstailemattomat tunnit aikuisille!

Ryhmäliikuntatunnit Elä ja asu- seniorikeskuksen peilisalissa, os. Hansakartano 4, Espoo

Kevät 2018 alkaen ma 8.1.

Maanantai klo.18.30-19.30 / 8.1.–>

Keskiviikko klo.17.45-18.45 / 10.1.–>

Lauantai klo.9.30-10.30 (joka toinen viikko, yhteensä 7 x) / 20.1. –>

Sunnuntai klo.16.15-17.15 (joka toinen viikko, yhteensä 5 x) / 21.1–>

Tutustu Pilates tunteihin:   https://www.facebook.com/events/234298657108807/

Huomio:

  1. Kaikki tunnit ovat KuntoMIX tunteja paitsi sunnuntain Pilates tunti
  2. Kausi kestää 15 viikkoa ellei toisin ole ilmoitettu
  3. Hiihtoloma ja pääsiäinen tuovat muutoksia
  4. 10 kerran kortti 100€. Myynnissä rajoitetusti: https://holvi.com/shop/kuntosari/
  5. Kertamaksu 12€

 

Tuntiselosteet:

Kehonhuolto: Tunnilla tehdään dynaamisia ja kehoa huoltavia harjoituksia sekä pitkäkestoisia venytyksiä. Tunnilla laitetaan veri kiertämään ja kuona-aineet liikkeelle, avataan fasciat ja lisätään liikkuvuutta. Ei sykkeen nostoa eikä voimatreeniä painoilla. Ei vakiotuntina. Vain tilauksesta esim. kaveriryhmille. KuntoSarilla syksyllä-17 maanantain ja torstain tunneilla lyhennettynä versiona.

KuntoMIX 60´& 75´: Lihaskuntoa, tasapainoa, koordinaatiota, liikkuvuutta ja ryhtiä lisääviä tunteja.

60- minuutin tunnilla enemmän kehonpainoharjoituksia. 75- minuutin tunneilla harjoituksia painoilla, mm.kahvakuulalla. Tunnit tehdään musiikin tahtiin. Tunneilla vaikutuksia niin Bodypump, Crossfit, Core, Pilates kuin Jooga lajeista. Siksi tunnin nimi on Kunto MIX. Tunneilla hikitakuu.

Kiertoharjoittelu: Alkuverryttelyn jälkeen harjoituksia pisteeltä pisteelle tehden vuoroin aerobisia ja vuoroin lihaskuntoharjoituksia. Lopuksi venyttelyt. Sopii erityisen hyvin niille jotka eivät välitä perinteisestä musiikin tahtiin tehtävästä ryhmäliikunnasta, kaipaavat lisäharjoitusta muun liikuntaharrastamisen lisäksi tai eivät ole harrastaneet säännöllistä liikuntaa vähään aikaan. Harjoitukset tehdään omaan tahtiin oman kunnon ja tunnon mukaan. Kesto 60 minuuttia. TILAUSTUNTI

Venyttely: Viikon päätteeksi sekä mieltä rauhoittava että kroppaa rentouttava tunti. Lämmittelyn ja kehonhallinta harjoitusten jälkeen jumeja avaavia ja liikkuvuutta lisääviä harjoituksia. Suositellaan pitkähihaista ja -lahkeista vaatetusta. Kenkiä ei tarvita.  Kesto 50 minuuttia.

Pilates: https://www.facebook.com/Pilatsohjauskirsikoskelin/

Yleistä infoa:

  1. Kaikki tunnit sekä miehille että naisille.
  2. Salissa pyyhkeitä, matot, vesiautomaatti sekä välineet ja painot.
  3. KuntoSari pidättää oikeuden muutoksiin esim. sairaustapauksissa.
  4. Päiväkohtaiset tunti-ilmoitukset aina vain Facebookissa: http://www.facebook.com/kuntosari16

Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä yhteydenotto-sivun kautta.