KuntoSari

KuntoSarin konstailemattomien pienryhmätuntien kohderyhmänä ovat työikäiset, ehkä jo ruuhkavuodetkin ohittaneet naiset. 

Lajivalikoimassa on Kunto- ja KKV- tunnit sekä VoiTas60+- ja KroppaKuntoon- kurssit, kts. Liikuntapalvelut- sivua.

Astangajooga ja Pilates jatkuvat yhteistyötunteina noin kerran kuukaudessa.

Kevät  8.1.-9.5.2018 

Maanantai klo.18.30-19.30 KUNTO / TÄYNNÄ

Maanantai klo.19.45-20.30 KORSETTI

Keskiviikko klo.17.45-18.45  KUNTO

Lauantai klo.9.30-10.30 ASTANGAJOOGA 21.4. Tule tutustumaan lajiin ja ohjaajaan.

Sunnuntai klo.16.15-17.15 PILATES: Viimeinen kerta su 22.4.

Syksy 2018:

Elokuusta lähtien KuntoSari toimii vain ja ainoastaan omassa piensalissa, os.Klippinkitie 5.

Kaikki tunnit ovat pienryhmiä mikä takaa yksilöllisen palvelun, liikeratojen korjauksen ja parhaan lopputuloksen. Ryhmiin mahtuu 8 henkilöä.

OHJELMA 13.8. ALKAEN:

KUNTOTUNNIT ( = keskikovia syketunteja)

Maanantaisin klo.18.00-19.00

Maanantaisin klo.19.30-20.30

Keskiviikkoisin klo.18.00-19.00

Keskiviikkoisin klo. 19.30-20.30

AAMUN KKV- tunnit ( = Kehonhuolto-Korsetti-Venyttely)

Tiistaisin klo.9.30-10.30

Torstaisin klo.9.30-10.30

KroppaKuntoon kunto-ohjelma ( 2 treeniä / vko , kesto 11 vkoa)

Tiistaisin ja torstaisin klo.19.30-20.15 / 14.8. – 25.10.

VoiTas60+- JUMPPA, kesto 10 vkoa

Keskiviikkoisin klo.10.15-11.00 / alkaen 15.8.

 

Tuntiselosteet:

AAMUN KKV-TUNNIT: Keskivartalon lihaksia vahvistava tunti. Tunti sisältää kehoa huoltavia harjoituksia sekä liikkuvuutta lisääviä venytyksiä. Kehonhuolto-Korsetti-Venyttely = KKV- tunti. Suositellaan pitkähihaista ja -lahkeista vaatetusta. Kenkiä ei tarvita. Tunnille mahtuu 8 henkilöä.

KUNTO: Lihaskuntoa, tasapainoa, koordinaatiota, liikkuvuutta ja ryhtiä lisääviä tunteja. Tunnit tehdään musiikin tahtiin. Tunnit ovat keskiraskaita syketunteja. Tunnille mahtuu 8 henkilöä.

KroppaKuntoon- kurssi: Kunto-ohjelman avulla saadaan iso tulos pienellä vaivalla. Ohjelman avulla lisätään lihas- ja aerobista kestävyyttä kuormitusta lisäämällä. Tuntirakenteeltaan “helpompi” kuin KUNTO- tunnit. KroppaKuntoon kunto-ohjelma pidetään kurssina eli vaatii sitoutumisen kahteen treeniin viikossa. Jos ei ole aiemmin käynyt KuntoSarin Kunto- tunneille, on kurssin jälkeen hyvät edellytykset osallistua Kunto- tunneille kertamaksulla. Kesto 11 viikkoa. Kurssille mahtuu 8 henkilöä.

VoiTas60+- JUMPPA: Voimaa ja tasapainoa naisille. Jumppa toteutetaan pääasiassa seisten tai tuolilla istuen. Jumpassa käytetään välineitä. VoiTas60+- JUMPPA pidetään 10 kerran kurssina. Kurssille mahtuu 8 henkilöä.

 

Astangajooga ja Pilates jatkuvat yhteistyöohjaajien kanssa erikseen sovittavalla aikataululla. Tunneille ilmoittaudutaan aina erikseen. Maksu paikan päällä.

Yleistä infoa:

  1. Kaikki tunnit toteutuu pienryhmissä ja kohderyhmänä ovat aikuiset naiset. Olet sitten työikäinen, ruuhkavuodet ohittanut tai eläkeläinen.
  2. Tunneilla ei ikärajaa. Jos tuntinimessä on mainittu ikä ( 60+), tarkoittaa se sitä, että sillä tunnilla otetaan erityisesti ikä ja iän tuomat tarpeet huomioon. Kaikille tunneille saa kuitenkin osallistua oman kunnon ja tunnon mukaan.
  3. Klippinkitien piensalissa matot ja välineet. Piensalissa on vessa ja vesipiste.
  4. Syyslukukausi starttaa ma 13.8. Jos muuta ei ole mainittu, kestää kausi 14 viikkoa.
  5. Viikoilla 44 ja 45 EI tunteja
  6. Kaikki ryhmät lopettavat toimintansa viimeistään 30.11.
  7. KuntoSari pidättää oikeuden muutoksiin esim. sairaustapauksissa.
  8. Päiväkohtaiset tunti-ilmoitukset aina vain Facebookissa: https://www.facebook.com/kuntosari16/

Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä yhteydenotto-sivun kautta.